zondag 20 februari 2011

Apocalypse now!

Het lijkt verdorie wel een vkblogthemadag: het vkblog stopt!
Negen van de tien verse blogjes gaat erover. Als ik niet zelf zojuist het ongeestige berichtje in mijn mailbox had gevonden, dan zou ik denken dat het slechts om een thema ging.


Maar gezien de geschiedenis van Technisch Onderhoud en Verhuizing naar Belgie, vrees ik dat het niets anders is dan een logisch gevolg.
Er is bij mijn weten nog nooit een gratis toegankelijke dienst overeind gebleven na een buitenlandse overname. We hadden het dus kunnen weten.


 Behalve dat ik er nooit aan gedacht heb.
Ik meende dat het gevaar uit een heel andere richting kwam.
Was het vkblog na alle ruzies eindelijk wat tot rust gekomen is alles voor niets geweest.


Leuk hoor.
Heel erg bedankt.


Buiten druilt het. Vrolijk waren we al niet.
En nu is het einde der blogtijden ook nog eens aangebroken.




Lees ook hier, meer achtergrondinformatie:


Niet van Remarque














Geen opmerkingen:

Een reactie posten